الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن 

به‌روزرسانی الگوریتم ها در گوگل ( الگوریتم پنگوئن ) و مدت‌زمان به کار گیری از هر شیوه 


به‌طور خلاصه , سیستم رتبه‌بندی گوگل در حین این ۱۵ سال , مشقت بار گیرانه خیس و پیچیده‌تر شده‌است . 


به ابلاغ معمولی , همگی در‌پی سکو عالی در جست‌وجوی گوگل می‌باشند و همین‌طور گوگل همت می‌نماید تا نتایج جست‌وجوی کاربرانش حقیقی وواقعی و صادقانه باشد . 


به‌هرحال هر روشی , چالش‌های مرتبط با خویش را داراست . مثلاً در صدر چالشی که وجود داشت , تعدد یک کلمه و واژه اساسی خاص بود که صاحبان وب‌سایت از آن استفاده می‌کردند ; و مسلماً روشی نیست که هیچ‌گونه چالشی برای گوگل نداشته باشد . همینطور به تعدد پیوند بر طبق عبارات , «لنگر نوشته یا این که انکر تکست» می گویند . 


در خصوص «انکر تکست» می بایست بگوییم که در لینکی که به وبسایت ذی‌ربط اشاره دارااست قرار می گیرد . 


این مسئله , بحران دیگری بود که اسپمرها آن را بوجود آوردند . در بعضا موردها , صاحبان شغل ها هم از این رویه به کار گیری می‌کردند تا مرتبه نیکی در جست‌وجوی گوگل داشته باشند ( مسلماً بر کسب‌وکارشان دوچندان تأثیرگذار بوده است ) . در سال ۲۰۱۲ , گوگل به‌روزرسانی به عنوان الگوریتم پنگوئن ارائه بخشید تا سایت‌های خاطی را مجازات نماید . بدین شکل که خیل‌عظیم لینک‌های تقریباً یکسان که به یک کاغذ خاص اشاره داشتند را به‌عنوان اسپم در نظر می‌گرفت و درنتیجه این به‌روزرسانی تعداد متعددی از این سایت‌ها ( پس‌ازآن که از جست‌وجوی گوگل حذف شدند ) با معضلات دوچندان در مسئله کسب‌وکارشان مواجه شدند . 

الگوریتم های گوگل - پنگوئن 


درصورتی که استفاده از تعدادی روش‌ها میتواند در آتی شما را به‌عنوان اسپمر نشان دهد ( به تصحیح محاوره ای , تابلو باشد که شما اسپمر هستید! ) این روش‌ها را به کار گیری نکنید . این‌که با دقت به , به‌روزرسانی‌های اخیر گوگل چه‌کارهایی می‌توان انجام اعطا کرد در بخش‌های بعدی موردتوجه قرار می گیرد ; البته به‌طورکلی در شرایطی که می خواهید رتبه خوبی در جست‌وجوی گوگل داشته باشند بایستی به ۲ نکته پایین دقت داشته باشید : 


هیچ‌وقت از روش‌های اسپم استفاده نکنید . 

بدانید رتبه بالا تر در موتور جست و جو , به سئوی عالی وابسته است .

منبع : تهران سئو