مقدمه ای بر کارایی گوگل

وقتی می‌خواهید از تلاش گوگل سر در بیاورید مسلما سردرگم خواهید شد! سایتها و وبلاگهای گوناگونی می‌باشند که بعضی مطالب غلط و بی اصلی را منتشر می نمایند . علاوه بر این چنانچه نویسندگان این سایتها و وب لاگ ها با سئو شناخت داشته باشند قاعدتا می بایست درجه خیر در جست و جوی موتور های جست و جو داشته باشند . ولی گوگل اینگونه وجود ندارد . در واقع این جور از وب لاگ نویسان با سئو سعی بر فریب موتور جست و جو دارا‌هستند . اینگونه فریب کاری , خیر فقط سکو آن ها در جست و جوی گوگل را بالا نمی موفقیت , بلکه احتمال دارد جایگاه حقیقی وواقعی آن‌ها را هم بدتر کرده و بالا رفتن جایگاه آنها‌را در آتی زیاد دشوار کند . 


در اینجا نکته ای در رابطه بلاگ نویسان را خاطر نشان میکنم… . 


مقالاتی که به عنوان “ تکنیک های سئو ” که برخی به طور “ نو ترین تکنیک های سئو ” هم در وب منتشر می گردد , عموما بوسیله اشخاص کم تجربه مندرج شده‌است . این درحالیست که سئوی دلخواه بایستی بر طبق تکنیک اشخاص خبره صورت بپذیرد . به‌این استدلال که تکنیک های سئو روز آپ تو دیت توسعه یافته خیس و پیچیده خیس خواهد شد . 

بدین ترتیب فیض می‌گیریم سئو را نمی توان از اشخاصی یاد گرفت که خودشان نیز با آن شناخت ندارند! 


موضوعی که موجود است این است که با بالا رفتن درجه وب سایت در موتورهای جست و جو , ترافیک وبسایت بالا می‌رود و نیاز به سئو ارتقاء می‌یابد . براین اساس بایستی از اشخاص خبره در حوزه سئو برای اینگونه وب لاگ ها یاری بگیریم . 


ولی این زمینه را از مداد نیندازیم که وب لاگ هایی هم می باشند که مطالب آنان صحیح و صادقانه است و از سئوی خیر و خوبی هم برخوردارند . اما این که وب لاگ ها را در مسئله صداقت مطالب و سئوی عالی از یکدیگر تفکیک کنیم فعالیت مشکلی هست . 

در‌این فصل در رابطه تصورات غلطی که در زمینه‌ی سئو موجود است حرف می کنیم و این‌که چطور در لیست “ بدها ” ی گوگل قرار نگیریم . همینطور تکنیک های آپدیت در رابطه بالا رفتن درجه در جست و جوی گوگل را خاطر نشان خوا هیم کرد . 

البته کلیه اینها مستلزم این است که بدانیم سعی گوگل به چه شکل است و این خویش مستلزم پی بردن پیشینه گوگل است .