الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن 

به‌روزرسانی الگوریتم ها در گوگل ( الگوریتم پنگوئن ) و مدت‌زمان به کار گیری از هر شیوه 


به‌طور خلاصه , سیستم رتبه‌بندی گوگل در حین این ۱۵ سال , مشقت بار گیرانه خیس و پیچیده‌تر شده‌است . 


به ابلاغ معمولی , همگی در‌پی سکو عالی در جست‌وجوی گوگل می‌باشند و همین‌طور گوگل همت می‌نماید تا نتایج جست‌وجوی کاربرانش حقیقی وواقعی و صادقانه باشد . 


به‌هرحال هر روشی , چالش‌های مرتبط با خویش را داراست . مثلاً در صدر چالشی که وجود داشت , تعدد یک کلمه و واژه اساسی خاص بود که صاحبان وب‌سایت از آن استفاده می‌کردند ; و مسلماً روشی نیست که هیچ‌گونه چالشی برای گوگل نداشته باشد . همینطور به تعدد پیوند بر طبق عبارات , «لنگر نوشته یا این که انکر تکست» می گویند . 


در خصوص «انکر تکست» می بایست بگوییم که در لینکی که به وبسایت ذی‌ربط اشاره دارااست قرار می گیرد . 


این مسئله , بحران دیگری بود که اسپمرها آن را بوجود آوردند . در بعضا موردها , صاحبان شغل ها هم از این رویه به کار گیری می‌کردند تا مرتبه نیکی در جست‌وجوی گوگل داشته باشند ( مسلماً بر کسب‌وکارشان دوچندان تأثیرگذار بوده است ) . در سال ۲۰۱۲ , گوگل به‌روزرسانی به عنوان الگوریتم پنگوئن ارائه بخشید تا سایت‌های خاطی را مجازات نماید . بدین شکل که خیل‌عظیم لینک‌های تقریباً یکسان که به یک کاغذ خاص اشاره داشتند را به‌عنوان اسپم در نظر می‌گرفت و درنتیجه این به‌روزرسانی تعداد متعددی از این سایت‌ها ( پس‌ازآن که از جست‌وجوی گوگل حذف شدند ) با معضلات دوچندان در مسئله کسب‌وکارشان مواجه شدند . 

الگوریتم های گوگل - پنگوئن 


درصورتی که استفاده از تعدادی روش‌ها میتواند در آتی شما را به‌عنوان اسپمر نشان دهد ( به تصحیح محاوره ای , تابلو باشد که شما اسپمر هستید! ) این روش‌ها را به کار گیری نکنید . این‌که با دقت به , به‌روزرسانی‌های اخیر گوگل چه‌کارهایی می‌توان انجام اعطا کرد در بخش‌های بعدی موردتوجه قرار می گیرد ; البته به‌طورکلی در شرایطی که می خواهید رتبه خوبی در جست‌وجوی گوگل داشته باشند بایستی به ۲ نکته پایین دقت داشته باشید : 


هیچ‌وقت از روش‌های اسپم استفاده نکنید . 

بدانید رتبه بالا تر در موتور جست و جو , به سئوی عالی وابسته است .

منبع : تهران سئو

الگوریتم فلوریدا

شیوه‌های دیرین که دیگر به عمل نمی‌آیند . 

در سالهایی نه‌چندان به دور ( حدود ۱۵ سال پیش ) , گوگل یک موتور جست‌وجوی هوشمند برای جست‌وجوی خوبتر در دنیای اینترنت تشکیل داد . گوگل با وعده این که نتایج حقیقی وواقعی را نمایش می دهد , موتور جست‌وجوی خویش را معرفی کرد . یوزرها وب دریافتند که به‌راحتی می توانند چیزی که دنبال آن میگردند را تایپ کرده و تعداد متعددی از چیزی که نیاز دارا‌هستند را اخذ نمایند . این در حالی است که گذشته از آن می بایست صدها کاغذ وب را تک‌به‌تک , دستی بازبینی می‌کردند . براین اساس تعداد یوزرها گوگل روزبه‌روز افزوده شد و اینجا بود که عده‌ای از صاحبان وب‌سایت‌ها زرنگی کردند تا سکو آنان در جست‌وجوی گوگل خوبتر شود . 

آنها بدین فیض رسیدند که تکرار یک کلمه و واژه مهم خاص در سایتشان قادر است سبب ساز به فراتر رفتن سکو آن ها در جست‌وجو شود . این سبب ساز شد که صاحبان سایت‌ها مبادرت به نشر زیاد یک واژه دارای اهمیت در وب سایت خویش نمایند ; و اینجا بود که این‌گونه سایت‌ها به‌عنوان اسپمر به وسیله یوزرها شناخته شدند . 

اینجا بود که صاحبان وب‌سایت تصمیم گرفتند تکرار این لغت ها را به دور از چشمان استفاده کننده قرار دهند . 

این شرایط ادامه پیدا کرد تا این‌که روزی یک کدام از یوزرها عبارت “ تعطیلات در فلوریدا ” را جست‌وجو کرد و با سایتی به عنوان “ ویاگارا , ویاگارا , ویاگارا! ” روبرو شد . گوگل به چه شکل می‌توانست وعده نمایش نتایج حقیقی وواقعی خویش را ثابت کند؟ 

او‌لین به‌روزرسانی گوگل در نوامبر سال ۲۰۰۳ انجام گرفت ; که به‌روزرسانی شده , فلوریدا اسم گرفت . این به‌روزرسانی , اسپم‌ها را شناسایی می کرد . 

ولی اسپمرها همواره دنبال راه‌هایی برای بدور زدن سیستم ضد اسپم می‌باشند که‌این زمینه گوگل را مجاب به آپدیت‌های بعدی و قوی‌تر کرده بوده و نموده است . 


برای داده ها بیشتر می‌توانید به نشانی تارنما پایین مراجعه‌نمایید . 


What is the Florida update

مقدمه ای بر کارایی گوگل

وقتی می‌خواهید از تلاش گوگل سر در بیاورید مسلما سردرگم خواهید شد! سایتها و وبلاگهای گوناگونی می‌باشند که بعضی مطالب غلط و بی اصلی را منتشر می نمایند . علاوه بر این چنانچه نویسندگان این سایتها و وب لاگ ها با سئو شناخت داشته باشند قاعدتا می بایست درجه خیر در جست و جوی موتور های جست و جو داشته باشند . ولی گوگل اینگونه وجود ندارد . در واقع این جور از وب لاگ نویسان با سئو سعی بر فریب موتور جست و جو دارا‌هستند . اینگونه فریب کاری , خیر فقط سکو آن ها در جست و جوی گوگل را بالا نمی موفقیت , بلکه احتمال دارد جایگاه حقیقی وواقعی آن‌ها را هم بدتر کرده و بالا رفتن جایگاه آنها‌را در آتی زیاد دشوار کند . 


در اینجا نکته ای در رابطه بلاگ نویسان را خاطر نشان میکنم… . 


مقالاتی که به عنوان “ تکنیک های سئو ” که برخی به طور “ نو ترین تکنیک های سئو ” هم در وب منتشر می گردد , عموما بوسیله اشخاص کم تجربه مندرج شده‌است . این درحالیست که سئوی دلخواه بایستی بر طبق تکنیک اشخاص خبره صورت بپذیرد . به‌این استدلال که تکنیک های سئو روز آپ تو دیت توسعه یافته خیس و پیچیده خیس خواهد شد . 

بدین ترتیب فیض می‌گیریم سئو را نمی توان از اشخاصی یاد گرفت که خودشان نیز با آن شناخت ندارند! 


موضوعی که موجود است این است که با بالا رفتن درجه وب سایت در موتورهای جست و جو , ترافیک وبسایت بالا می‌رود و نیاز به سئو ارتقاء می‌یابد . براین اساس بایستی از اشخاص خبره در حوزه سئو برای اینگونه وب لاگ ها یاری بگیریم . 


ولی این زمینه را از مداد نیندازیم که وب لاگ هایی هم می باشند که مطالب آنان صحیح و صادقانه است و از سئوی خیر و خوبی هم برخوردارند . اما این که وب لاگ ها را در مسئله صداقت مطالب و سئوی عالی از یکدیگر تفکیک کنیم فعالیت مشکلی هست . 

در‌این فصل در رابطه تصورات غلطی که در زمینه‌ی سئو موجود است حرف می کنیم و این‌که چطور در لیست “ بدها ” ی گوگل قرار نگیریم . همینطور تکنیک های آپدیت در رابطه بالا رفتن درجه در جست و جوی گوگل را خاطر نشان خوا هیم کرد . 

البته کلیه اینها مستلزم این است که بدانیم سعی گوگل به چه شکل است و این خویش مستلزم پی بردن پیشینه گوگل است .